Anna:我想講吓我喺輪椅上嘅性生活❤️

#簡單意譯👉👈
[喂,我哋講吓坐輪椅嘅性啦]

我叫Anna,今年30歲,10歲開始行唔到。

可能唔少人都有種迷思–殘障人士係唔性感/無性生活/無性需要嘅。

喂,大佬呀!
雖然我哋係真係生活上成日遇到好多障礙,但,一樣有慾望同需要架播。

無得代其他人講,齋講我自己。
同所有猴生仔女一樣,13歲就開始好奇。然後,叻叻咁自行上網學習囉,搵咸嘢睇。睇,係有撻著,但唔太完全明係咩回事。因為,當時讀教會學校,由幼稚園到中學,都係無咩性教育。

然後,到16歲第一次扑嘢,做完個感覺係:「就係咁(炸/呀)?」

之後,我同其他人一樣,有一夜情,試過吓3p果啲。喺14年嘅性生活入面,都有炮友,#亦扑亦友 呀麻。

如果你問我羞唔羞家?!
我會話:
「只要係安全同負責任,邊叫羞家呀?同埋,話之你同幾多個人上床。你要指指點點的話,x隨尊便(關我鬼事)!」

當然,而家我一對一亦同樣開心,同男友呢兩年幾都幾穩定。

🍼答吓大家對輪椅嘅性疑惑啦🍼

1. 係唔係都感受到所有性感覺❓
答:差唔多!我係小腿以下感官弱啲。

2. 最正嘅體位係咩❓
答:我最大限制只係膝頭對下,其他都ok試玩。

3. 最大要克服嘅性困難❓
答:同好多人面對嘅問題一樣,學習點樣去愛自己嘅身體囉。其實,只要有自信,就ok享受。

4. 點樣處理性侵者❓
答:第一次果陣,只係同女性朋友傾訴。後來,去受訓,成為ngo做強暴危機輔導員。

5. 會自慰嗎❓
答:我隻手唔係我最拿手嘅架餐,不過唔怕,我有最信賴嘅自慰器。

6. 做愛最過癮嘅經驗❓
答:打野戰。喺好靚嘅森林或同志營,正!!

7. 最老尷嘅性經驗❓
答:大概26歲果陣,上網溝咗個醫生。約出嚟飲嘢,差不多錫錫架啦!diu…同好多人一樣,飲酒易急尿!果吓!!!!!滲咗!佢嚇一嚇😯「嘩!咁濕嘅?」

我就同佢講:
「你幾乎不費吹灰之力,攪吓我條褲就令我達到高潮啦! 哈哈哈。」💦💦💦 #潮吹啲friend😆😋

#咸濕唔好咁健全中心主義啦
_______________________
🙈🙈
最深感受係6同7!
我都好鍾意野戰🔥
而生完bb同步入中年之後,急尿問題都嚴重😵‍💫我就唔敢再同人飲酒溝仔👉👈
Anna嘅答法,真係學到野👍😆
_______________________
原文/出處喺:無障礙輪椅生活方式
Let’s talk about sex when you have a wheelchair disability
https://pushliving.com/wheelchair-sex/

About unableism2011hk

feminismXDISableism in HK
本篇發表於 傷殘運動歷史及模式。將永久鏈結加入書籤。

發表留言